Mundo Obrero Estado Español
URGENT
VÍDEO | #HuelgaAmazon Càrregues policials i tres persones detingudes en els piquets de vaga
La policia nacional ha carregat aquesta tarda contra treballadors i persones solidàries en els piquets enfront del magatzem de Sant Fernando d'Henares. Hi ha tres persones detingudes.
Martes 17 de julio de 2018 | 10:41
Foto: ID
Des de l’inici de la vaga de 72 hores de la plantilla d’Amazon Sant Fernando, la Policia Nacional, enviada per la delegació de Govern de Madrid, ha actuat com a veritables gendarmes de l’empresa contra els treballadors i el seu dret a vaga.
Aquesta tarda integrants del comitè d’empresa ja denunciaven la repressió policial. “Estem sofrint repressió policial, ens estan impedint informar, hem estat denunciats... Una vegada més tornem a veure com el poderós es fa amb les lleis i les forces de l’Estat”, deia Jose, militant de CGT i membre del Comitè d’empresa.
Poques hores després aquesta situació ha escalat amb càrregues policials i la detenció de tres persones, entre elles un treballador d’Amazon en vaga.
Ja n’hi ha prou de repressió a la lluita obrera! Detingudes llibertat! #NoPassaran
NOTÍCIA EN DESENVOLUPAMENT
Temas relacionados
Jeff Bezos / En Català / Mundo Obrero Estado Español / Amazon / Lucha de clases / Lucha obrera