
Gran participació de Pan y Rosas a les manifestacions del 8M
Pan y Rosas, al costat de Contracorrent i el CRT, va participar activament de la vaga del 8M en l'Estat espanyol, on es van desenvolupar les manifestacions més multitudinàries del món.
Pan y Rosas Estado español
|Miércoles 13 de marzo de 2019El moviment de dones torna al carrer en un món convulsionat
Celeste Murillo
Martes 12 de marzo de 2019El moviment de dones enfront de l’extrema dreta i els “cants de sirena” del progressisme
Josefina L. Martínez
Martes 12 de marzo de 2019L’Estat espanyol viu les manifestacions del 8M més multitudinàries del món
Centenars de milers de dones treballadores, joves, immigrants i estudiants, han omplert els carrers de les principals ciutats de l'Estat espanyol, convertint aquestes manifestacions en les més massives d'un 8 de març.
EsquerraDiari.cat
Sábado 9 de marzo de 2019Buidem els centres de treball i d’estudi, per a omplir els carrers. Per un feminisme anticapitalista, antiracista i de classe.
Aquest 8M hem de paralitzar-ho tot amb la gran vaga de dones. Una vaga feminista i general, donada suport pels nostres companys, per a buidar tots els centres de treball, els instituts i facultats i tornar a ser milions als carrers.
Pan y Rosas Estado español
Martes 5 de marzo de 2019Pan y Rosas als piquets, accions i manifestacions. A la vaga!
Vaga, piquets, accions i massives manifestacions serà la tònica de la pròxima vaga general feminista i de dones el pròxim 8M. Aquestes seran les accions en la qual participarà Pan y Rosas.
Pan y Rosas Estado español
Martes 5 de marzo de 2019Feminisme, interseccionalitat i marxisme: debats sobre gènere, raça i classe
Es parla d’interseccionalitat, però moltes vegades no és clar què defineix. És una teoria o una descripció empírica? Què diu sobre les causes de les opressions que es creuen i, sobretot sobre les vies per a l’emancipació?
Josefina L. Martínez
Sábado 2 de marzo de 2019